16 Juni!



Då har det gott ett tag sen jag bloggade här på Carolines fanblogg!

Vad mer kan jag säga än att jag kunde inte ens beskriva med ord hur glad jag blev när jag fick höra att Carro hade blivit ordinarie medlem i Vocalettes :) När jag tillexempel var och kollade på Rhapsody in rock för 2 år sen så blev jag så glad när jag såg att Jönsson var vikarie om nån tillexempel var sjuk och jag hoppades och jag hoppades att någon i Vocalettes var sjuk så Caroline var med men NEJ, ingen var sjuk och jag som ville se Caroline!

Utan jag fick den äran att vänta till sommaren när Carro körade bakom Lena & Orup och när vi var i Lidköping så åkte jag helt enkelt och såg dom och det var då allra första gången jag såg Caroline LIVE! Och hon är ju en helt fantastisk människa <3 Finner inga ord som jag kan säga vad hon betyder för mig.
Men just den dagen hade jag ju inte det perfekta vädret - det avslutades med att grusen upp till scenen hade blivit till lera och marken flöt av vatten.

Kom man då tillbaka till husvagnen i Lidköping och så gick man ju såklart in på Carros hemsida och såg att dom skulle till Malmöfestivalen och jag nästan hoppade av lycka :-)
Då blev det skylt och som jag har sagt innan så var jag där 3 timmar innan showstart.
Och Caroline såg min skylt och börja skratta när hon sjöng.

Som det ser ut NU så blir det ingen mer Caroline för mig i år men jag har så smått börjat plugga till körkort så kommer hon till Skåne nästa sommar tillexempel så SKA jag åka dit :-)
Och självklart tar jag med mig min skylt :)

Hoppas ni mår bra för det gör jag.

Kram/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0