14 Maj!

Då var det fredag och man har varit hela dagen igår och idag bara för att det var klämdag :D
Och det har inte ens gått en vecka sen jag träffade Caroline fast det känns som om det var minst 4 veckor sen :(
Idag har jag dessutom börjat med min Caroline-skylt som jag ska ha framöver när jag ska se henne LIVE :)
Den är inte färdig än men det blir den ju förr eller senare :D Kommer bli superbra
För den skylten jag hade innan blev jätteful med hennes namn så det blir en ny :)
Enda som fattas är om jag ska måla över den bruna färgen i bakrunden och så ska jag lägga till fler bilder :)
Kommer upp bild på den sen när den är färdig!

Vet ej när jag kommer se Caroline igen men ryktas om att hon ska till Malmö för inte säkert jag kan se henne i Helsingborg i Juli men förr eller senare kommer jag självklart att se henne :) Och träffa henne med.
Kommer såklart berätta för er när jag nu ska se Caroline, återstår att se men hoppas givetvis så snart som möjligt.

Som sagt bild på skylten kommer upp på måndag :D

Puss & Kram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0