Första riktiga inlägget!



Hej!

Vart ska jag börja blogga om denna fantastiska kvinna!
Jag upptäckte Caroline för allra första gången när hon körade bakom Shirley Clamp i Gaygalan 2005 när dom sjöng "Det gör ont"! :)
Sen dess så har jag bara följt Carolines resa genom Sverige - tyckte om henne extra mycket när hon ingick i melodifestivalens huskör.
Såg henne för allra första gången i somras när hon körade bakom Lena & Orup i Lidköping och jag var så glad att just hon körade.
Sen såg jag att dom skulle åka ner till Malmö och Malmöfestivalen och då tänkte jag ju bara 1 sak: NU VET JAG 1 SOM SKA TILL MALMÖ DEN 18 AUGUSTI!
När man kom hem till Skåne igen så var det ju bara att planera hur lång tid innan man skulle åka dit för man skulle ju självklart ha den bästa platsen längst fram :) Och givetvis skyltarna.
Då kom då dagen som jag hade väntat på . Showen skulle börja 19.00 och jag var där redan 15.50 :) Och fick såklart den bästa platsen.
Då började showen och då började jag ta upp skylten med Lena på men Lena märkte den inte då, så då valde jag att Carro har ju större chans att se den så jag vände på skylten där det stod "Världens bästa Caroline Jönsson" på och lutade skylten mot Carolines håll och hon märkte den med en gång och började skratta mitt i låten :) Efter det hade Carro koll på mig under hela showen.
När dom skulle tacka för sig så var Caroline mitt imot mig och gav mig en slängkyss :) Tack snälla du <3

Och nu är hon en av mina allra största idoler. Tack snälla du för att du finns <3
Hoppas vi ses snart :) Och glöm inte på lördag alla mina vänner för då fyller världens bästa Jönsson 35 år och då är Caroline också i Malmö så ska göra allt för att träffa henne då.

Kram
/Mikaela


P.S Glöm ej att titta in på Carolines hemsida

http://www.carolinejonsson.net









Kommentarer
Postat av: Helena Jönsson

Härligt Mikaela att du bloggar om syrran!

Kan vi lägga upp den på hennes hemsida??? Visst skriver du det i gästboken? Jag har lagt in en kommentar på min blogg också...

http://www.nsd.se/blogg/bloggare.aspx?blogg=4945508



Om du behöver ngt bilder etc så hör av dig. Stort kram till dig från syster Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0