Malmö del 2 av 2



... Så kom Carro fram och hon hälsade på mamma först ( Vi sa givetvis hej först )
Sen när hon såg mig så kramades vi :)
Och då började jag givetvis ta upp paketerna och Caroline bara brister ut "Nä,vad söt du är"! Och då hade jag bara tagit upp skylten sen när jag tog upp paketet jag hade slagit in blev hon rörd och sa "Men snälla, vad har du gjort för nånting"! Sen stod vi och pratade lite och sen frågade hon om hon skulle öppna och jag bara svarar "JA"!
Så öppnar hon paketet och blir ännu mer rörd och säger igen "Vad har du gjort" och så fick hon choklad också.
När hon öppnade boken så tappade Carro hakan och trodde inte det var sant och gav mig en bamsekram och det blev en bild :)
Hon blev näst intill tårögd och mamma bara tänkte snälla Carro börja inte gråta för då börjar Mikaela gråta.
Sen pratade vi lite allt möjligt om vad hon ska göra ikväll med giget och resten av sommaren med mera och idag skulle hon ha släktkalas. :)
Sen tog vi en bild till och Carro riktigt kramade om mig som ni kanske såg på förra inlägget :D
Sen ville jag också visa skylten för henne så jag öppnade och sa hon igen "Men alltså ärligt, hur söt är du"! Så fick jag ännu en kram och så sa hon "Gud vad du har lagt ner tid på detta här" och jag bara "Ja, jag fick lite bråttom" :). Mamma tog bilden tillsammans med min bok hon fick i present (se bild). Sen sa Carro "Tyvärr, så måste jag gå och soundcheka nu", men det slutade med att vi gick tillsammans bort till tältet där hon skulle soundchecka och pratade lite smått och att hon inte hade kläder med dig för att vara utomhus ;). Men sen sa vi hej då och gav varandra en slängkyss.
En av dom bästa dagarna i mitt liv hände igår och det är tack vare Caroline Jönsson!
Vi kommer lätt träffas fler gånger och jag ska lätt se Caroline minst 8 gånger till och det är minst.

Caroline: Du ska bara veta hur mycket du betyder för mig - kan sammanfatta det såhär "ALLT!"
Jag hoppas vi ses snart igen saknade redan dig när vi sa hejdå vid tältet och blev tårögd i morse :'(
Låt inte tiden bli för lång bara! Snälla gör allt för att du ska komma både till Helsingborg och Malmö!
Love You!

Puss och Kram <3


Kommentarer
Postat av: Markuslinea

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-11-02 @ 12:57:47
URL: http://markuslinea.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0