Uppdatering!



När ni kan åka och se underbara och fantastiska Caroline:

Oktober:

19: Med Vocalettes i Stockholm

November:

4: Med Christina Lootus och Linda Bengtzing i Norrköping
12: Med Jonas Holmberg med band och gäst är Lena Philipsson i Stockholm
20: Med S.O.S ( Sound of Sweden ) i Stockholm
25: Med Gregor Michaj och syster Helena Jönsson i Piteå Havsbad
26: Julshow i Norrköping
27: Julshow i Norrköping

December:

1: Med Vocalettes i Stockholm
3: Julshow i Norrköping
4: Julshow i Norrköping
7: Wells & Vocalettes jul
8: Wells & Vocalettes jul
10: Julshow i Norrköping
11: Julshow i Norrköping
14: Wells & Vocalettes jul
15: Wells & Vocalettes jul
16: Wells & Vocalettes jul
17: Julshow i Norrköping
18: Julshow i Norrköping



Sådär, det var väl för det mesta jag kan säga nu men som vanligt får jag reda på nåt som jag kan skvallra om så bloggar jag igen :-)

Puss & Kram / Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0