Caroline är GRAVID!

Innan skrev jag ju till er att jag hade fått reda på en nyhet som jag inte kunde skvallra om då, men nu får jag lov att göra det! Det är som jag skrev i rubriken, våran finaste Caroline väntar sitt allra första barn :)
Jag kan väl säga att jag blev så glad när jag hörde nyheten så det kom en tår på min kind!



Foto: Caroline Jönsson



Helt klart världens finaste mage <3



Den lille är alltså beräknad i februari så jag kan ju redan berätta att Caroline INTE kommer att delta i Melodifestivalen nästa år! Och det kan man ju förstå!

Men jag vet garanterat att den lille bebisen kommer vara HUR SÖT SOM HELST för så snygga och vackra föräldrar kan man inte få! Urvackra mamma Caroline och skitsnygga pappa Daniel.

Stort lycka till finis med allt!

Kram / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0