Caroline 37 år!



Jo jag skrev ju igår att det skulle hända något speciellt idag och det är ju såklart så
att vår allra finaste Caroline fyller ju 37 år IDAG!



Ja det finns ju bara en sak och säga:

Ja må hon leva, ja må hon leva
Ja må hon leva uti hundrade år
Javisst ska hon leva, javisst ska hon leva
Javisst ska hon leva uti hundrade år

Och när hon har levat, och när hon har levat
Och när hon har levat uti hundrade år
Ja då ska hon skjutas, ja då ska hon skjutas
Ja då ska hon skjutas i en skottkärra fram

Stort Stort Grattis världens finaste IDOL!



Jag kan berätta för er att Caroline är den mest fantastiska och
underbaraste människan jag nånsin har träffat!
Och snäll ska vi inte ens prata om att hon är.
Absolut den snällaste människan jag nånsin mött.
Och dessutom sjunger hon som en gud!!!



Absolut den vackraste kvinnan jag både sett och mött!



Och varje gång man träffar Caroline så ser man alltid henne SÅHÄR!
Alltid lika glad och sprallig, vilket gör en glad! :D

Avslutar inlägget med detta klippet:




Ännu en gång: STORT GRATTIS UNDERBARA DU!

MILJONTALS KRAMAR/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0