Uppdatering igen!

Igår var alltså Caroline i Operakällaren för att kolla på Hermés nya klockor.
Än så länge har jag inte hittat en bild från de stora tidningar men gissa vem Magnus Carlsson skulle äta middag med - jo Caroline.



Bild från Magnus Carlssons blogg!

Visst är mina idoler lite knasiga? ;-)
Men otroligt fina och underbara - JAG ÄLSKAR ER <3



Och för ni som inte vet så kommer S.O.S göra några julshower i Norrtälje.
Har ni inte bokat biljett så gör det NU!
Jag lovar er - ni kommer inte bli besvikna.

Själv kan jag inte åka upp för det är alldeles för långt hemifrån för mig.
Men som jag och Caroline pratade om igår att om hon kommer neråt så småningom så kan hon räkna med mig!!!
Jag sa nämligen till henne att jag har SKYLTARNA färdiga.
Hon är en helt fantastisk kvinna och människa också för den delen.

Ha en trevlig tisdag alla fina där ute.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0