Min nummer ett!



Här är videon och texten till den specialskriva låten till Carro:


Finns för alltid

I mitt hjärta

Du är lyckan i mig och kommer alltid finnas

Du är vacker

Så fantastisk

Den snällaste kvinnan jag nånsin träffat

Jag tycker om dig

Väldigt mycket

Du betyder allt för mig, du nånsin förstår

Du är så söt

Sötast i världen

Du är den vackraste mänskan jag nånsin mött

Du, du är bäst

Du är min nummer ett

Den bästa rösten jag har nånsin hört

Du, du är bäst

Du är min nummer ett

Mitt hjärta, där kommer du alltid finnas

Finns för alltid

I mitt hjärta

Du är lyckan i mig och kommer alltid finnas

Du är värmen

I min kropp

När du kramar mig så blir jag bara varm

När jag tänker

Tänker på dig

Då kan jag bara bli på bästa humör

När du åker

Åker från mig

Då kan jag inte bli mer ledsen vad jag än är

Nackdelen är

Jag saknar dig så

Så nu får vi se till att ses snart igen

Du, du är bäst… (X2)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0