Mina känslor för Caroline!



Du ska veta att du betyder oerhört mycket för mig !
Efter jag först såg dig på tv blev jag förälskad, du är helt gudomlig.
Och det var på Gaygalan 2005 , sen blev det ju Mello 2006,2007 och 2008.
Och jag blev överlycklig när du skulle köra bakom Lena & Orup sommaren 2009 för det var i Lidköping jag såg dig för allra första gången och blev ännu mer ”galen” i dig.

Sen skulle jag se dig igen i Malmö med samma artister och samma sommar.
Och bestämde mig direkt att göra en skylt om dig och kommer aldrig att glömma när du såg den och mig när ni sjöng ”Nu när du gått” och började skratta och det var ju då som du ”upptäckte” mig!
Kommer heller aldrig glömma innan du gick av scenen så slängde du ju en slängkyss till mig.

Och så kom dagen när vi skulle träffas i Malmö just på din födelsedag den 8 Maj!
Och jag blev ju överlycklig över att se att du hade tid att träffas , kan säga såhär att jag hade hört lite dåliga rykten om att du inte var så snäll och lite ”bitchig” så jag tog för givet innan att jag inte skulle ta för mig så mycket men så träffade jag dig och kan säga såhär – JAG FICK EN HELT ANNAN BILD UTAV DIG!
DU ÄR DEN SNÄLLASTE MÄNNISKAN JAG NÅÅÅNSIN HAR TRÄFFAT! Herregud sa jag efteråt.

Och sen mötet i Maj har du varit en av mina allra största idoler och det kommer du alltid att vara.
Jag kommer aldrig nånsin att svika dig och när vi ses framöver kan du lita på att jag kommer heja på dig.
Så du kan faktiskt inte vara bättre, man kan inte klaga på dig – du är så fruktansvärt vacker, snällast i hela världen + du har en av de bästa sångrösterna på hela jordklotet.

Du har verkligen vänt upp och ner på mitt liv , tack snälla för att du finns <3
Du har ju själv sagt att jag är ett av dina allra största fans och det kan jag lova dig att det kommer jag alltid att vara .

Till och med din syster säger att jag är det + att jag är en helt makalös tjej

Så finaste och underbaraste Caroline – MIG kan du räkna med i framtiden.
När jag har pengar , kan klara mig på egen hand och har körkort och bil kan du räkna med att se mig mer på dina konserter.

DU OCH MAGNUS CARLSSON BETYDER ALLT FÖR MIG !

Puss & Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0