Mitt omtycke om Caroline!


Hörrni, tro mig! Det finns INGEN som kan ändra mitt omtycke om Caroline och mina känslor för henne!
Bättre idol kan man inte skaffa sig!
Hon har en av Sveriges absolut bästa sångröster, hon ser otroligt bra ut, har bra låtar samt att hon är ABSOLUT SVERIGES MEST TREVLIGASTE TJEJ!
Jag älskar inte Caroline MEN jag tycker OTROLIGT MYCKET OM HENNE!
Carro kommer ALLTID att vara en av mina allra största idoler.
TACK Carro för att du är som du är <3



Bild från Carolines facebook! Så vacker får man INTE lov att vara!



Caroline från Sommarkrysset 2007! Vackrare kvinna får man ju leta efter!



Och hon är SUPERDUPER TREVLIG!
Absolut den snällaste människan jag nånsin mött!



Och denna bilden säger väl allt om hur hon är!!!



Och kan väl säga att Caroline nästan bländar mig så vacker hon är!
En vackrare kvinna till idol hittar man inte <3



Caroline utanför Malmö Arena med min present till henne 2010!
Titta även här, hon är dundersnygg även UTAN smink!!!
HUR ÄR DET MÖJLIGT????



Min favorit-tjej i Tyskland 2009!
Carro: Du får inte vara SÅ vacker! 
Bild: Helena Jönsson



Bild från en julshow med S.O.S!
Vackraste människan på hela jordklotet



Behöver jag säga nåt? EH NÄÄ <3<3<3



Carro med Anne-Lie Rydé och en kille jag inte vet vem det är!



Mycket kärlek och kramar till denna vackra kvinna! <3



Vem är vackrast, Caroline eller Sonja?
CAROLINE <3



Och hon är alltid en sprudlande glad tjej! :D



Vacker, vackrare, vackrast CAROLINE JÖNSSON!



Som sagt, ALLTID GLAD! :-D



Carro och Marie under Lenas krogshow!
Carro, HUR VACKER FÅR MAN LOV ATT VARA?
DET BORDE VARA OLAGLIGT!



Jag och min finaste Jönsson utanför Malmö Arena!
Carro kollar i min födelsedagspresent till henne!



Som sagt Caroline, TACK FÖR ATT DU ALLTID ÄR SÅ UNDERBAR!

Du ska bara veta vad jag saknar dig! Det kan tillochmed gå så långt så att jag börjar gråta!
Jag hoppas verkligen att vi ses snart igen för nu är det för längesen vi sågs!
Ta hand om dig fining!

STOR KRAM / MIKAELA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0